דרכי ביטול עסקה

צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כמפורט בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) ובהתאם לתקנון האתר, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. על הצרכן לבדוק את המוצר עם קבלתו.

 

על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת או קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).

 

בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.

 

בביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה, איחור באספקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, החברה תחזיר בתוך 14 ימים את התשלום ששולם, תבטל חיובים, ולא תגבה עלות נוספת מלבד דמי טיפול של עד 5% משווי העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. ההחזרה תהיה על חשבון הצרכן, אלא אם כן בוצעה באמצעות שליח מטעם החברה.

 

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן.

 

ניתן לבטל עסקה בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

 

1. בעל פה בטלפון 072-2556122 או באחת מחנויות הרשת.

 

2. בדואר רשום לכתובת: רחוב ז’בוטינסקי 92 פתח תקווה.

 

3. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות של החברה: web@baby-star.co.il.

 

4. בפקס שמספרו 03-5709115.

 

5. באתר האינטרנט של החברה , בקישור הייעודי המופיע בתחתית האתר תחת הכותרת “ביטול עסקה”.